BENVINGUTS

Aquest és el blog s'ha creat des de la matèria d'Informàtica de 4art ESO. Espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Cal pensar que són sols unes primeres pautes per la creació d'un blog.

dimecres, 8 d’abril del 2015

Pautes bàsiques per la creació d'un blog




Crea el teu blog seguint les següents passes:

  • Creació del teu compte
És en aquest primer punt, on tindrem l'oportunitat de donar un nom amb el qual blogger enregistrarà les entrades del teu blog.


  • Assigna un nom al teu blog
El títol se situarà a l'encapçalament del teu blog, per tant, ha de tenir relació amb la informació a publicar. 

és en aquest segon apartat quan tindrem l'opció d'assenyalar l'adreça URL per tal de què un mateix i la resta puguem accedir al blog a través d'Internet Explorer.

  • Selecciona una plantilla
Aquesta plantilla podrà ser canviada i, fins i tot, personificada en qualsevol moment.


  • Crea la teva primera entrada
- Títol

- Barra d'eines.
- Fitxa Redacta/HTML.
- Opcions.
- Llista de configuració d'entrades.
- Perfil.

  • Publica la teva entrada i observa el teu blog
  • Crea una nova entrada
  • Edita una entrada creada (podem modificar i eliminar qualsevol entrada publicada)
  • Entra al teu blog a través d'Internet Explorer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada