BENVINGUTS

Aquest és el blog s'ha creat des de la matèria d'Informàtica de 4art ESO. Espero i desitjo que us agradi a tots i a totes. Cal pensar que són sols unes primeres pautes per la creació d'un blog.

dimecres, 8 d’abril del 2015

Com inserir un vídeo


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada